Thursday, February 5, 2009

Tokyo-London

yesterday my best friend Fumie sent me a live pic from her mobile to mine.
she is living in London but we are same wherever we are lol like a in same city.




if we were in about 15 years ago, we wrote a letter each other and couldn't get it soon (it takes about 2 weeks at least) so we felt distance. but now, we have some technology, especially Skype!!! we can meet up anytime:)





昨日ロンドンに住む親友ふみえがライブで送ってくれた写真!
私の携帯に届きました(・∀・)ノ
とにかく彼女が東京に住んでた頃と
感覚のまったく変わらない私たち。
昔だったら手紙を書いて返事がくるまで最速で2週間かかるのに、
科学の進歩ですねー!!!!
特にskypeは一緒にお茶してるのと変わらないしね… :9

2 comments:

1way ticket said...

キャー、こうやって写真で見るとなおさらきれいだね!笑。本当にテクノロジーに感謝!!!それにしても、お互いどこにいても変わらない感がたまらない。爆!Am waitting for you to come to London!!!! xoxo

Kiyomi/Maribrengaël said...

1 way ticket

早く行きたいっすよ〜!
今Maroon5聴いてるけど、何気になつかしいね!
失神lol