Sunday, March 1, 2009

peaceful sunday










sorry i've been so busy :((( couldn't post much.
how are you guys ??????? 
i'm tired and caught a cold..... it was very cold week tokyo. hate...


みなさん元気ですかー?
私は忙しさのあまり風邪ひきました。。。。

I'm at nice cafe today.   have a great sunday :)


今日はカフェでまったりだー!!!




at Marunouchi


ちなみに丸の内にて。

2 comments:

JapaneseKeane said...

カゼですか・・・お大事に!

今日は高校の卒業式でしたー。

Kiyomi/Maribrengaël said...

japanesekeaneくん

日曜日なのに卒業式だったんだー!
おめでとう!
なんか高校の卒業式ってさみしいよねー!